Katowice, dnia 12 lipca 2012r.
Ogłoszenie o zamówieniu- dostawy
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7 w Katowicach
ul. Witosa 23; 40 - 832 Katowice
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zwaną dalej Pzp.
SIWZ można uzyskać pod adresem:
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7 w Katowicach ul. Witosa 23; 40 - 832 Katowice.
SEKCJA I: ZAMAWIAJACY
1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7 w Katowicach ul. Witosa 23; 40 - 832 Katowice, województwo śląskie, telefon: tel. 32/254 43 08; fax: 32/254 03 71
Adres strony Zamawiającego: http://www.zso7.katowice.pl
2) RODZAJ ZAMAWIAJACEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
„Dostawa zestawu mebli ze stali nierdzewnej oraz wyposażenia kuchennego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 7 w Katowicach"
1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
1.3) Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Kompleksowa dostawa wraz z montażem i instalacją fabrycznie nowego wyposażenia tj. mebli, urządzeń i innych elementów wyposażenia kuchni w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Katowicach oraz przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie użytkowania zamontowanych urządzeń i wyposażenia :
stół ze zlewem dwukomorowym 1200x700x850 mm- 2 szt., stół ze zlewem dwukomorowym 1200x600x850 mm- 2 szt., stół ze zlewem jednokomorowym 1300x600x850 mm- 1 szt., stół kuchenny z półką i dwiema szufladami 1600x700x850 mm- 2 szt., stół kuchenny z półką i dwiema szufladami 1200x700x850 mm- 3 szt., stół kuchenny z półką i dwiema szufladami 1800x700x850 mm- 2 szt., stół kuchenny z półką 1800x700x850 mm- 2 szt.,, regał ociekowy spawany z półkami perforowanymi, 2 półki o regulowanej wysokości 1200x700x1800 mm- 1 szt., stół kuchenny z półką 700x600x850 mm- 3 szt., stół kuchenny z półką 600x600x850 mm- 2 szt., stół kuchenny 1100x600x850 mm- 1 szt., stół kuchenny z półką 1000x600x850 mm- 2 szt., stół kuchenny z półką 1800x600x850 mm- 2 szt., wiszący ociekacz do pokrywek- 1 szt., naświetlacz UV do jajek 230 V- 1 szt.
2. Szczegółowy opis wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ.
3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania elementów wyposażenia kompletnych, wolne od wad i usterek zdatnych do użytkowania w momencie odbioru, oraz muszą posiadać odpowiednie atesty oraz certyfikaty wymagane na podstawie odrębnych przepisów.
2) elementy wyposażenia wymagające montażu lub złożenia, muszą być złożone i zamontowane przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu,
3) do wszystkich elementów wyposażenia należy dołączyć wszelkie kable oraz akcesoria (syfony, rury, węże, zawory, itp.) niezbędne do ich prawidłowego podłączenia i użytkowania,
4) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego wad i usterek na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ,
5) Wykonawca w złożonej ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu.
4. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załączniki 5 do SIWZ.
5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia wskazanych bezpośrednio lub pośrednio w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Okres gwarancji będzie liczony od daty wykonania odbioru, potwierdzonego protokołem odbioru dostawy urządzeń i wyposażenia wraz z wykonaniem montażu i udzielonym instruktażem dla pracowników.
7. W celu potwierdzenia, że oferowane elementy wyposażenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego w szczegółowym opisie elementów wyposażenia wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dla urządzeń gastronomicznych:
- Katalogi lub karty techniczne wyrobów, zdjęcia lub rysunki urządzeń gastronomicznych,
Pozostałe niżej wymienione dokumenty należy dostarczyć wraz z końcowym odbiorem dostawy
- Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym ustawom, normom, m.in.:
a) Ustawa o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia z 11 maja 2001 (Dz. U 2001 nr 63 poz. 634
b) Ustawa o materiałach i wyrobach przeznaczonych do kontaktu z żywnością z 6 września 2001 (Dz. U. 2001 nr 128 poz.1408)
c) Dyrektywa nr 93/43/EEC określająca zasady utrzymania higieny w produkcji żywności i zapewnienia bezpieczeństwa w oparciu o system HACCP.
- Świadectwo jakości zdrowotnej Państwowego Zakładu Higieny na stal, z której wykonane będą meble ze stali nierdzewnej lub inne równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę innym państwie członkowski Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.14.10.00-2 Meble i wyposażenie kuchni, 39.14.11.00-3 Regały, 39.15.12.00-7 Stoły robocze
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Termin realizacji zamówienia:
Zakończenie: 24.08.2012r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1) WADIUM: Nie przewiduje się wnoszenia wadium.
2) ZALICZKI: Czy przewiduje się udzielanie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
3) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART.24, UST.1 USTAWY:
3.1) W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art.22, ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
3.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24, ust.1 ustawy, należy przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
3.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
3.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
3.3.2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
3.3.3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
3.4 Inne dokumenty
3.4.1 Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3.4.2 W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale bądź jego kopię poświadczoną notarialnie, z którego treści będzie wynikać zakres udzielonego umocowania
4. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko do Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
2) KRYTERIA OCENY OFERT
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zso7.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7 w Katowicach ul. Witosa 23; 40 - 832 Katowice.
4.2) Termin składania ofert: 02.08.2011r. do godz.10:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7 w Katowicach ul. Witosa 23; 40 - 832 Katowice (sekretariat).
4.3) Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu: 13.07.2012r.
Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Katowicach mgr inż. Teresa Liburska-Łój
|