Strona główna - Usługi i dostawy - Dostawa mebli - Przetarg na dostawę zestawu mebli ze stali nierdzewnej
Przetarg na dostawę zestawu mebli ze stali nierdzewnej PDF Drukuj

 

Katowice, dnia 12 lipca 2012r.

 

Ogłoszenie o zamówieniu- dostawy

 

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7 w Katowicach

ul. Witosa 23;  40 - 832 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości nie przekraczającej kwot określonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zwaną dalej Pzp.

SIWZ można uzyskać pod adresem:

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7 w Katowicach ul. Witosa 23;  40 - 832 Katowice.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJACY

1)      NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7 w Katowicach
ul. Witosa 23;  40 - 832 Katowice, województwo śląskie,
telefon: tel. 32/254 43 08; fax: 32/254 03 71

Adres strony Zamawiającego: http://www.zso7.katowice.pl

 

2)      RODZAJ ZAMAWIAJACEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1)         OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.1)    Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:

„Dostawa zestawu mebli ze stali nierdzewnej oraz wyposażenia kuchennego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 7 w Katowicach"

 

1.2)    Rodzaj zamówienia: dostawy.

 

1.3)    Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.         Kompleksowa dostawa wraz z montażem i instalacją fabrycznie nowego wyposażenia tj. mebli, urządzeń i innych elementów wyposażenia kuchni w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Katowicach oraz przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie użytkowania zamontowanych urządzeń
i wyposażenia :

stół ze zlewem dwukomorowym 1200x700x850 mm- 2 szt., stół ze zlewem dwukomorowym 1200x600x850 mm- 2 szt., stół ze zlewem jednokomorowym 1300x600x850 mm- 1 szt., stół kuchenny z półką i dwiema  szufladami 1600x700x850 mm- 2 szt., stół kuchenny z półką i dwiema  szufladami 1200x700x850 mm- 3 szt., stół kuchenny z półką i dwiema  szufladami 1800x700x850 mm- 2 szt., stół kuchenny z półką 1800x700x850 mm- 2 szt.,, regał ociekowy spawany  z półkami perforowanymi, 2 półki o regulowanej wysokości    1200x700x1800 mm- 1 szt., stół kuchenny z półką 700x600x850 mm- 3 szt., stół kuchenny z półką 600x600x850 mm- 2 szt., stół kuchenny 1100x600x850 mm- 1 szt., stół kuchenny z półką 1000x600x850 mm- 2 szt., stół kuchenny z półką 1800x600x850 mm- 2 szt., wiszący ociekacz do pokrywek- 1 szt., naświetlacz UV do jajek 230 V- 1 szt.

2. Szczegółowy opis wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ.

3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:

1) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania elementów wyposażenia kompletnych, wolne od wad i usterek zdatnych do użytkowania w momencie odbioru, oraz muszą posiadać odpowiednie atesty oraz certyfikaty wymagane na podstawie odrębnych przepisów.

2) elementy wyposażenia wymagające montażu lub złożenia, muszą być złożone i zamontowane przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu,

3) do wszystkich elementów wyposażenia należy dołączyć wszelkie kable oraz akcesoria (syfony, rury, węże, zawory, itp.) niezbędne do ich prawidłowego podłączenia i użytkowania,

4) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego wad i usterek na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ,

5) Wykonawca w złożonej ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu.

4. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załączniki 5 do SIWZ.

5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia wskazanych bezpośrednio lub pośrednio w opisie przedmiotu zamówienia.

6. Okres gwarancji będzie liczony od daty wykonania odbioru, potwierdzonego protokołem odbioru dostawy urządzeń
i wyposażenia wraz z wykonaniem montażu i udzielonym instruktażem dla pracowników.

 

7. W celu potwierdzenia, że oferowane elementy wyposażenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego
w szczegółowym opisie elementów wyposażenia wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dla urządzeń gastronomicznych:

- Katalogi lub karty techniczne wyrobów, zdjęcia lub rysunki urządzeń gastronomicznych,

Pozostałe niżej wymienione dokumenty należy dostarczyć wraz z końcowym odbiorem dostawy

- Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym ustawom,  normom, m.in.:

a)         Ustawa o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia z 11 maja 2001 (Dz. U 2001 nr 63 poz. 634

b)         Ustawa o materiałach i wyrobach przeznaczonych do kontaktu z żywnością z 6 września 2001 (Dz. U. 2001 nr 128 poz.1408)

c)         Dyrektywa nr 93/43/EEC określająca zasady utrzymania higieny w produkcji żywności
i zapewnienia bezpieczeństwa w oparciu o system HACCP.

 

- Świadectwo jakości zdrowotnej Państwowego Zakładu Higieny na stal, z której wykonane będą meble ze stali nierdzewnej lub inne równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę innym państwie członkowski Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

 

1.4)    Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

1.5)    Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

39.14.10.00-2  Meble i wyposażenie kuchni, 39.14.11.00-3  Regały, 39.15.12.00-7  Stoły robocze

1.6)    Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

1.7)    Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

2)         CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Termin realizacji zamówienia:

Zakończenie: 24.08.2012r.

 

SEKCJA III:    INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM
I TECHNICZNYM

1)         WADIUM: Nie przewiduje się wnoszenia wadium.

 

2)         ZALICZKI: Czy przewiduje się udzielanie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.

 

3)         INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART.24, UST.1 USTAWY:

3.1) W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art.22, ust.1 ustawy, oprócz  oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

3.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24, ust.1 ustawy, należy przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

 

Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

 

3.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

3.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

3.3.2)    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

3.3.3)    nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

3.4    Inne dokumenty

3.4.1 Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3.4.2      W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo
w oryginale bądź jego kopię poświadczoną notarialnie, z którego treści będzie wynikać zakres udzielonego umocowania

 

4. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko do Wykonawców,
u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

1)         TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

2)         KRYTERIA OCENY OFERT

2.1)    Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

2.2)    Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

3)         ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

 

4)         INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zso7.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7 w Katowicach ul. Witosa 23;  40 - 832 Katowice.

4.2) Termin składania ofert: 02.08.2011r. do godz.10:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 7 w Katowicach ul. Witosa 23;  40 - 832 Katowice (sekretariat).

4.3) Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii   Europejskiej:
nie dotyczy.

 

Ogłoszenie  zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu: 13.07.2012r.

 

Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Katowicach
mgr inż. Teresa Liburska-Łój